Strona główna » Nadaj charakter swojemu wnętrzu. Drewniana mapa świata 3D od LosokaWood

Nadaj charakter swojemu wnętrzu. Drewniana mapa świata 3D od LosokaWood

przez Wszedobylscy
Drewniana mapa świata

Podróże już od dawna są nieodłącznym elementem naszego życia. I nie tylko wtedy, kiedy rzeczywiście wyruszamy na zwiedzanie świata! Nasze półki dosłownie uginają się od książek podróżniczych, reportaży czy przewodników. Domową przestrzeń wypełniają również te drobne pamiątki przywiezione z wojaży – pełnią one nie tylko funkcję dekoracyjną, ale również przypominają o tych wszystkich cudownych chwilach spędzonych w drodze. Jednym z naszych ulubionych podróżniczych akcentów są przede wszystkim mapy, których posiadamy nawet kilka. Nasze wnętrza zdobi już między innymi geograficzna mapa świata z lat 70-tych (prawdziwy oldskul!), mapa, do której można przypinać pamiątkowe zdjęcia z wyjazdów, mapa zdrapka czy mapa polskich zamków. Do naszej kolekcji dołączyła właśnie kolejna, tym razem drewniana mapa świata 3D od LosokaWood. Nie tylko pięknie prezentuje się w naszym domu, ale sprawiła nam ogromną frajdę przy montażu.

Drewniana mapa dla każdego

Drewniana mapa świata to zarówno doskonały pomysł na prezent dla bliskiej osoby, jak też po prostu ciekawy dodatek do wnętrza. Wykonana z brzozy, potrafi nadać nowego charakteru w każdym pomieszczeniu. Wybór rozmiarów czy wersji kolorystycznych sprawia, że bez problemu dopasować ją można do własnych potrzeb. Taka mapa może mieć wymiar od 90×56 cm aż do 256x160cm, a zamówić ją możemy w jednym z dwudziestu kolorów.

To nie koniec, jeśli chodzi o personalizację – sami wybieramy, czy na naszej mapie mają być zaznaczone tylko granice, czy również nazwy państw, stanów, a nawet stolic. Mapę można uzupełnić także o Antarktydę czy nazwy oceanów. Dodatkowo, napisy są dostępne w kilku wersjach językowych. To wszystko sprawia, że każda mapa jest tak naprawdę unikatowa.

My postawiliśmy na klasykę i do naszego domu trafiła wersja o wymiarach 160×100 cm w jasnym kolorze (numer XIX). Wybraliśmy minimalizm i zamówiliśmy mapę jedynie z granicami oraz nazwami państw. W zestawie otrzymaliśmy oprócz tego pełny zestaw do montażu (instrukcję, szablon, nożyk, taśmy, miarkę), jak również pinezki do oznaczania odwiedzonych miejsc oraz dodatkowe ozdobniki: kompas, samoloty, statki i delfiny. Nic więcej nie trzeba, jedynie trochę wolnego czasu na montaż. A to naprawdę świetny pomysł na wspólny wieczór!

Montaż mapy

Montaż drewnianej mapy zaczynamy od sklejenia szablonu (nasz był w dwóch częściach) i naklejenia go na wybraną powierzchnię. Potem zaczynamy układankę. Instrukcja podpowiada nam, od jakich elementów najlepiej zacząć przyklejanie kolejnych fragmentów. Tak czy owak, wiadomo, że najprościej rozpocząć od tych największych. Do każdego elementu trzeba najpierw przylepić kawałek taśmy dwustronnej, a po usunięciu warstwy zabezpieczającej, umieścić fragment w odpowiednim miejscu szablonu. W razie pomyłki z łatwością można elementy odklejać, wystarczy podmuch ciepłego powietrza z suszarki. Po przyklejeniu wszystkich fragmentów szablonu, delikatnie ściągamy szablon i… prawie gotowe. Teraz czas na drobiazgi…

Największą zabawę mieliśmy z dopasowaniem mniejszych wysepek, a dłuższą chwilę zajęła nam nawet dyskusja, który element najbardziej przypomina nam Sycylię oraz Sardynię. Do naszej mapy dokleiliśmy również kompas z oznaczeniem kierunków świata, samoloty oraz łódeczki. Efekt końcowy? Super!

Mapa świata 3D LosokaWood
Drewniana mapa świata LosokaWood

Całość udało nam się złożyć w jeden wieczór i teraz pięknie zdobi jedną z naszych ścian. Trzeba przyznać, że drewniana mapa od LosokaWood została przygotowana i wykonana z ogromną dbałością o szczegóły. Wystarczy z bliska przyjrzeć się fragmentom mapy, by zobaczyć, że naprawdę przykładają wagę do jakości. W dodatku LosokaWood to nasza rodzima firma, a w ich ofercie znaleźć można także mapę Polski, Europy, kolorowe mapy dla dzieci czy drewniane obrazy miasta.

Naszą mapę otrzymaliśmy w prezencie od LosokaWood. Dzięki nim kolejne pomieszczenie w domu nabrało podróżniczego charakteru.

Zostaw komentarz

Ta strona korzysta z plików cookie, aby poprawić Twoje doświadczenia. Czy wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez autora Bloga i czy wyrażasz zgodę na zapisywanie plików cookies w Twoim urządzeniu? Informacje na temat danych osobowych znajdziesz w "Polityce Prywatności". Akceptuj Czytaj więcej